Helló Világ!
Üdvözlet a WordPress-ben! Ez az első bejegyzés, amelyet lehet akár módosítani, akár törölni, aztán kezdődhet az írás, a tartalommal történő feltöltés.
Megszületett az ötlet, de nem tudja még hogyan ölt majd testet? Ha kozmetikumok előállításáról van szó a Florin gyártó kivitelező szolgáltatásában nem csalódik majd, azonban mindenkit érdekel, mitől elégedettek a vevők…
A hatalmas gyártósor napi több százezer darab gyártását teszi lehetővé, így a termékek disztribúciója tervezhető és folyamatos. Az ipari automatizálási technológiákat alkalmazva a Florin gyártósora bármilyen kozmetikai termék minőségi és gazdaságos előállítására alkalmas. A gyártást elősegítő több, mint 80 fős személyzet képzésére a vezetőség nagy hangsúlyt fektet, mivel a szakszerű eljárás elengedhetetlen a pontos, minőségi és gyors munkavégzéshez.
A bérgyártás szolgáltatása mellett a Florin saját fejlesztésű kozmetikai termékeket is előállít és értékesít. Kutatóik folyamatosan azon dolgoznak, hogy a vásárlók igényeit a lehető legjobb minőségben, a leggazdaságosabb módon állítsák elő, mégis mindig újdonsággal kényeztetve fogyasztóit. A vevői elégedettség mérése nem csak azért fontos, hogy a cég visszajelzést kapjon termékei sikerességéről. A vevők véleményeit, igényeit a cég folyamatosan gyűjti, és beépíti a fejlesztésekbe.
A Florin kutatólaborja egyedi fejlesztések előállítására is alkalmas. A bérgyártó szolgáltatás pontos, részletes kidolgozása közben a kozmetikumtervek tulajdonosai hasznos gyártási tanácsokkal is gazdagodnak, amivel hatékonyabbá tudják tenni termelésüket. A kozmetikai cikkek előállításától a címkézésen át a csomagolásig a Florint teljes szolgáltatási csomaggal szolgálja ki partnereit.
A Florin küldetése a hatékony, minőségi és gazdaságos kozmetikum-gyártás mellett a környezetbarát technológiák és természetes alapanyagok használatának elterjesztése. Fontos szempontja volt a vezetőségnek a környezet kímélése és a szintetikus anyagok csökkentése, amikor gyártótevékenységüket kialakították. Minden új technológia bevezetése előtt komoly vizsgálatok és tesztek eredménye alapján döntenek a gyártási fejlesztésekben, valamint semmilyen kompromisszumra nem hajlandóak a minőségi, pontos és gazdaságos gyártási elvek tekintetében.
További cikkeink
Üdvözlet a WordPress-ben! Ez az első bejegyzés, amelyet lehet akár módosítani, akár törölni, aztán kezdődhet az írás, a tartalommal történő feltöltés.
The Store Insider magazine and its publisher PPH Media have launched the „Minőségi Mentes” (Quality All-Free) products competition again this year. Out of a record
Florin Zrt.’s product, the Dermaflora Aloe Vera shower gel refill, made it to the finals of this year’s Greengage – green commitment award competition of